FAQ (veelgestelde vragen)

Heb je een vraag? Hopelijk staat het antwoord bij onze FAQ. Hier vind je de veelgestelde vragen omtrent onze zonnebrillen collecties, levering, verzending en meer. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op via info@lalunettes.nl

Stel jouw vraag

Over onze producten

De beste zonnebril voor jou hangt af van de vorm en het formaat van je gezicht en hoofd. Iedereen is immers verschillend.
Ons assortiment veranderd vaak. Daardoor blijven we vernieuwend en verrassend. Het kan dus zijn dat jouw favoriete item niet meer te koop is. Gelukkig hebben we veel toffe andere modellen om uit te kiezen. Wil je zeker weten of jouw model uit de collectie is of nog terug komt? Neem dan contact met ons op!

Verzending

Wanneer je vandaag besteld, wordt jouw bestelling binnen twee werkdagen verzonden.
Bij besteding van 35,- of meer in onze webshop verzenden we gratis binnen heel Nederland. Besteed je minder dan 35,-? Dan zijn de verzendkosten 1,95.
Wanneer we jouw pakketje hebben verzonden, ontvang je van ons de track and trace code per mail. Heb je deze niet ontvangen? Neem dan contact met ons op. We streven ernaar om binnen 24 uur te antwoorden.
Nee, op dit moment verzenden we alleen bestellingen binnen Nederland. Maar dit staat wel op onze wishlist voor later!
Mocht je niet tevreden zijn met je bestelling, dan kun je je bestelling als brievenbuspakketje natuurlijk terugsturen naar Damsterdiep 144, 9713 EM, Groningen. De verzendkosten hiervoor zijn voor jouw rekening. Natuurlijk ontvang je jouw bestelbedrag terug wanneer je de producten onbeschadigd en ongebruikt bijvoegt.
Nee. Je bestelling wordt als brievenbuspakketje verzonden. Je kunt dus met een gerust hart de stad in, het terras op of aan het werk!

Betalen

Je kunt met Google Pay, Apple Pay, VISA, Mastercard, American Express, Maestro, iDeal en Bancontact betalen.
Standaard kortingen worden automatisch verrekend, maar losse kortingscodes moet je zelf toevoegen bij de check-out. Happy shopping!